.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انحراف ال ۹۰ در بابل یک کشته برجای گذاشت
سخنگوی اورژانس بابل، از انحراف خودروی ال‌۹۰ در جاده جدید بابل به آمل و جان باختن مرد ۲۴ ساله و مصدوم شدن مرد ۲۰ ساله خبر داد.

به گزارش شمال نیوز:مهدی غلام نیا روشن اظهار کرد: شامگاه جمعه تاریخ ۲۷ اسفندماه، در ساعت ۲۲ و ۵۲ دقیقه طی گزارش مردمی با مرکز فر‌ماندهی اورژانس ۱۱۵ بابل مبنی بر انحراف ال۹۰ در جاده جدید بابل به آمل بعد از پلیس دهک گزارش شد.

وی، افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس ۱۱۵ بابل تکنسین‌های پایگاه امین آباد و دانشگاه را به محل حادثه اعزام کرد.

غلام نیا روشن با بیان اینکه نخستین اکیپ از تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ در مدت زمان هفت دقیقه و دومین اکیپ از تکنسین‌ها در مدت زمان هشت دقیقه در صحنه حادثه حاضر شدند، عنوان کرد: در این حادثه متاسفانه یکی از سرنشینان که مرد ۲۴ ساله بود به علت شدت جراحات و خونریزی فاقد علائم حیاتی بوده  و تلاش‌های تکنسین‌های اورژانس 115 برای احیا ثمری نداشت و در دم جان سپرد اما با این حال به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شد و تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان نیز ثمری نداشت.

سخنگوی اورژانس بابل یادآور شد: سرنشین دیگر این حادثه که مرد ۲۰ ساله بود دچار شکستگی و خونریزی شدید شد و تکنسین‌های اورژانس پس از اقدامات پزشکی وی را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.